Otevřete stránku:  http://support.intel.com/services/warranty/cws/eng/amr/index.htm


Klikněte na: Advanced Warranty Replacement.


Poté na: Channel Warranty Online Request.


Zadejte, prosím, své přihlašovací jméno a heslo.


Klikněte na  ikonku NEW REQUEST.


Zaškrtněte políčko AWR(cross ship).


Do políčka „Replacement ship to location“ napište CZE.


Dále vyberte, o jaký typ produktu se jedná, zda o procesor, či jiný druh.


Vyplňte do příslušného pole „part number“ (jedná se o devíti místné číslo uvedené na produktu, například C59686-004 ).


Klikněte na SELECT.


Vyberte přesně produkt, který chcete reklamovat.


Vyplňte seriové číslo, pokud jej produkt má, dále pak popis závady.


Klikněte na NEXT.


Vyberte dodací adresu.


Zkontrolujte zadané údaje a pokud je vše správně, potvrďte tlačítkem SUBMIT.


Mailem by Vám mělo přijít potvrzení o zadání reklamace.


Do tří dnů by Vám DHL mělo doručit nový kus i s předvyplněným nákladním listem.


Vadný kus vložte do krabice, k němu přiložte nákladní list a na telefonním čísle 840 103 000 objednejte svoz zásilky.

 
 
 
 
 
 
 
 
Pobočka Praha

Obchodní 103

251 01 Praha východ, Čestlice

Pondělí:

od 9:00 do 18:00 hod.

Úterý - čtvrtek:

od 9:00 do 17:30 hod.

Pátek:

od 9:00 do 17:00 hod.

E-mail: info@asbis.cz

Telefon: +420 272 117 111

maps
 
 
 
 
 
 
 

 

 

Obchodní oddělení

+420 272 117 521

Zobrazit klasickou verzi

Provozuje ASBIS CZ spol. s r.o.

Technické řešení © 2017 CyberSoft s.r.o.