• Otevřete stránku:  http://support.intel.com/services/warranty/cws/eng/amr/index.htm
  • Klikněte na: Advanced Warranty Replacement.
  • Poté na: Channel Warranty Online Request.
  • Zadejte, prosím, své přihlašovací jméno a heslo.
  • Klikněte na  ikonku NEW REQUEST.
  • Zaškrtněte políčko AWR(cross ship).
  • Do políčka „Replacement ship to location“ napište CZE.
  • Dále vyberte, o jaký typ produktu se jedná, zda o procesor, či jiný druh.
  • Vyplňte do příslušného pole „part number“ (jedná se o devíti místné číslo uvedené na produktu, například C59686-004 ).
  • Klikněte na SELECT.
  • Vyberte přesně produkt, který chcete reklamovat.
  • Vyplňte seriové číslo, pokud jej produkt má, dále pak popis závady.
  • Klikněte na NEXT.
  • Vyberte dodací adresu.
  • Zkontrolujte zadané údaje a pokud je vše správně, potvrďte tlačítkem SUBMIT.
  • Mailem by Vám mělo přijít potvrzení o zadání reklamace.
  • Do tří dnů by Vám DHL mělo doručit nový kus i s předvyplněným nákladním listem.
  • Vadný kus vložte do krabice, k němu přiložte nákladní list a na telefonním čísle 840 103 000 objednejte svoz zásilky.
 
 
 
 
 
 
 
 
Pobočka Praha

Obchodní 103

251 01 Praha východ, Čestlice

Pondělí:

od 9:00 do 18:00 hod.

Úterý - čtvrtek:

od 9:00 do 17:30 hod.

Pátek:

od 9:00 do 17:00 hod.

E-mail: info@asbis.cz

Telefon: +420 272 117 111

maps
 
 
 
 
 
 
 

 

 

Obchodní oddělení

+420 272 117 521

Zobrazit klasickou verzi

Provozuje ASBIS CZ spol. s r.o.

Technické řešení © 2017 CyberSoft s.r.o.